• 13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo
  • 13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo
  • 13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo
  • 13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo
  • 13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo
  • 13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo

13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo

6 września w Warszawie odbyła się 13. edycja Interior Design Forum – jednego z najważniejszych wydarzeń branży tekstylnej w Polsce i jedynych targów biznesowych w naszym kraju poświęconych wyłącznie tekstyliom wnętrzarskim, w tym kontraktowym. Tej jesieni impreza po raz pierwszy została zorganizowana w industrialnych klimatach Centrum Praskiego Koneser.

Podczas targów Interior Design Forum swoją ofertę zaprezentowali najlepsi producenci i importerzy tekstyliów domowych i obiektowych z Polski i zagranicy. Przedstawiciele sklepów z wyposażeniem wnętrz, studiów dekoracji okien, sieci detalicznych, hoteli i restauracji, a także projektanci i architekci mogli zapoznać się z nowościami w dekoracjach okiennych (od firan, rolet, po karnisze), aranżacjach stołu, sypialni, łazienek, a także poszukać czegoś dla swoich klientów wśród propozycji tkanin obiciowych i tapet. Wrześniowa edycja targów po raz pierwszy odbyła się w nowym miejscu – w industrialnych, zrewitalizowanych wnętrzach Centrum Praskiego Koneser. Zmiana lokalizacji została bardzo dobrze przyjęta przez wystawców i gości. Modny loftowy klimat świetnie współgrał z dizajnerskimi kolekcjami prezentowanymi na stoiskach.

Targom towarzyszyła również bogata oferta wykładowa, która przyciągnęła dużą liczbę słuchaczy. Seminaria były zorganizowane w dwóch blokach tematycznych. Pierwszy cykl prelekcji poświęcony był sposobom zwiększenia sprzedaży artykułów wyposażenia wnętrz w internecie. O współpracy marek wnętrzarskich z influencerami oraz o tym, jak wykorzystać potencjał social mediów, opowiadał Robert Sosnowski, managing director Biura Podróży Reklamy. Oliwia Droździk, online marketing specialist z firmy Shoper, poprowadziła wykład pt. „Sprzedawać czy inspirować? Trendy e-commerce w branży wnętrzarskiej”. Natomiast Paulina Jaktorska, head of client service team z grupy SARE, zaprezentowała trzy sposoby efektywnego działania w internecie.

W drugiej części wykładowej można było poznać trendy w wyposażeniu wnętrz na wiosnę i lato 2019 roku, przygotowane przez światowe buro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku. Seminarium na ten temat poprowadził Jerzy Osika, prezes Promedia, szkoleniowiec i doradca ds. sprzedaży, marketingu i trendów. Z kolei Izabela Żak, doradca architektów z firmy Flügger Farby, zaprezentowała przegląd aktualnych tendencji w farbach i tapetach. Dzięki wykładowi „Imponująca Moc Szczegółów”, Wojciecha Grendzińskiego, wiceprezesa zarządu, dyrektora handlowego IMS S.A., słuchacze dowiedzieli się, jak wykorzystać atuty marketingu sensorycznego. Po każdym bloku wykładowym były organizowane quizy, dzięki którym najuważniejsi słuchacze mogli wygrać upominki ufundowane przez firmy: Patrizia Aryton, Whamaku, Nobo Bags & Shoes, Cydr Lubelski, Candellana, Wydawnictwo Jedność, Pliska i Linta Vincitore.

Jak zwykle dużo emocji wzbudził finał polskiej edycji gia – konkursu, który wyłania najciekawsze koncepcje sklepów wnętrzarskich z całego świata. W tym roku zwyciężył salon 9design. Tym samym będzie on reprezentował Polskę w globalnych eliminacjach konkursu gia. Drugie miejsce zajął Marina Maison. Trzeci na podium znalazł się sklep internetowy Make Home. Oprócz dyplomów, które wręczał Jerzy Osika, wszyscy laureaci otrzymali nagrody z rąk Wojciecha Grendzińskiego z firmy IMS S.A., która ufundowała vouchery reklamowe o wartości 5 tys. zł dla każdego finalisty.

Wystawcy 13. edycji Interior Design Forum: Dekoma, Adecor, MAGdecor, Gustav Gerster GmbH & Co. KG, Eurofirany, Ridex, Agora, Anwis, Margo Textil, Ozlem Firany, Aurelia, Deco-Sun S.C., Diptextil Kalisz, Fako, FRX Studio, Forest Group Polska, Fabryka Firanek i Koronek Haft, Inter Decor Pro, Laguna Textil, Marcin Dekor, Heimtextil, Nova Design, Ozlem Firany, Nope Tekstil Poland, Optant, Sun Winner, Pasio, Polontex, Lukarna, Rybicki, Sama Tekstil, Spagnolo, Shoper, Gardina, Wisan, FR-One Polska, Indes Fuggerhaus Polska, Pappelina, Roletix Piechowscy, Rad-Pol, Na Tkaninie.
Patroni medialni: „Magazif”, meblarstwo24.pl, totodesign.blogspot.com, „Pomysł na mieszkanie”, „Nowy Magazyn”, „Wnętrze i Ogród”, moje wnętrza.pl, myfloor.pl, „Pomysł na Wnętrze”, „Czas na Wnętrze”, „Dekorian Home”, „Ambiente”, ambiente.info.pl.

Więcej o targach:
www.interiordesignforum.pl
www.facebook.com/targitekstyliowdomowych/

13. Interior Design Forum: biznesowo i trendowo
Oceń artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.