• OKNOPLAST otwiera salon pod własną marką we włoskiej stolicy mody
  • OKNOPLAST otwiera salon pod własną marką we włoskiej stolicy mody
  • OKNOPLAST otwiera salon pod własną marką we włoskiej stolicy mody

OKNOPLAST otwiera salon pod własną marką we włoskiej stolicy mody

OKNOPLAST wzmacnia swoją pozycję na rynkach europejskich. W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem w Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.

OKNOPLAST jest obecny we Włoszech od 2007 r.

Produkty krakowskiego producenta można kupić tam w 550 salonach sprzedaży.  Nowo otwarty w Mediolanie salon jest jednym z największych punktów sprzedaży OKNOPLAST we Włoszech.

Uroczyste otwarcie salonu w Mediolanie uświetniła swoją obecnością Nina Senicar, popularna we Włoszech prezenterka telewizyjna, aktorka i modelka. Jest ona również  ambasadorką marki OKNOPLAST na rynku włoskim.

Włochy to obecnie drugi po polskim rynek sprzedaży dla OKNOPLAST. Sukces  okien OKNOPLAST na rynku włoskim wynika przede wszystkim z połączenia wysokiej jakości produktu z nowoczesnym designem. Klienci szczególnie doceniają estetykę wykonania i dbałość o detale.  Liczymy, że rynek włoski, mimo kryzysu, będzie dalej bardzo dynamicznie się rozwijał. Dlatego planujemy dalszą ekspansję w tym kraju – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

OKNOPLAST jest obecnie jednym z czołowych producentów okien PVC w Polsce i uznaną marką na rynkach europejskich. Wartość obrotu spółki w 2011 roku wyniosła 342 mln złotych, z czego znaczny, bo aż 50% udział to sprzedaż eksportowa. Poza granicami kraju stolarkę okienną OKNOPLAST oferuje aż 1000 biur przedstawicielskich zlokalizowanych na terenie Słowacji, Czech, Niemiec, Włoch, Francji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.