• RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi

RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi

RuckZuck to pierwszy w Polsce multimedialny salon oferujący podłogi i drzwi. Nie tylko interaktywne konfiguratory, stanowiska z iPadami oraz dostęp do aplikacji wnętrzarskich sprawiają, że jest wyjątkowy. To, co go szczególnie wyróżnia to ekskluzywne wnętrze, które zachęca do odwiedzin.

Powierzchnia sklepu wynosi ponad 500 m kw., co pozwoliło na rozsądne podzielenie i zaplanowanie przestrzeni. Celem głównym było odpowiednio wyeksponowane produktów, aby klienci mogli bez trudu, wręcz intuicyjnie znajdować wszystko to, co ich interesuje. Tego zadania podjęła się warszawska pracownia architektoniczna 81.WAW.PL. – Projektując salon postawiliśmy na jasny i klarowny podział wnętrza, aby klienci z łatwością się po nim poruszali – mówi Anna Paszkowska-Grudziąż z 81.WAW.PL.
Kolorystyka wnętrza i materiały wykończenia to kwintesencja nowoczesnego stylu. Dominują dwie barwy – czarny to tło ekspozycji kolorowych podłóg i drzwi, natomiast biały stanowi centrum showroomu. Duże boksy zostały obłożone laminatem hpl w połysku, reszta jest wykończona w półmacie.

– Centrum ekspozycji salonu stanowią boksy, z których każdy spełnia inną funkcję. Najważniejszy jest niewątpliwie kubik stanowiący multimedialny projektor stojący w tylnej części sklepu – jest to rozwiązanie, którego dotąd na rynku nie było – podkreśla Rafał Grudziąż, współautor projektu. W centralnej części kubika, w zupełnie zaciemnionym pomieszczeniu, zainstalowano rzutnik multimedialny. W tym miejscu za pomocą iPada mamy możliwość obejrzenia dowolnej podłogi z oferty salonu, a jej obraz zostanie wyświetlany na podłodze w skali 1:1 w rozmiarze 2 x 2 m. W bocznych częściach boksu znalazło się także dodatkowe miejsca na ekspozycję listew łączących, sztukaterii oraz próbek fornirów. W pozostałych kubikach umieszczono ladę oraz konfigurator wnętrz, w którym znajdują się iPady ze oprogramowaniem pozwalającym na wyposażenie swojego wnętrza w produkty dostępne w sklepie. Stworzona w ten sposób aranżacja będzie wyświetlana na ekranie tv.
Po prawej stronie od wejścia umieszczono oświetlone przez napinany sufit wnęki z ekspozycją podłóg – w sumie 88 różnych modeli. Lewa część wystawy jest lustrzanym odzwierciedleniem prawej, różnią się jedynie asortymentem. W tej części znalazło się 66 modeli drzwi, dodatkowo na końcu salonu jest ściana, na której znajdują się dwa rodzaje drzwi przesuwnych oraz modele specjalistyczne – wieloskrzydłowe i zewnętrzne. W showroomie wydzielono także miejsce na wzorniki podłóg. Próbniki w formie prostopadłościanów umieszczono w dwóch rzędach, po bokach lady – w sumie ustawiono ich 8. W każdym z nich mieści się 40 próbek podłóg, które możemy obejrzeć wysuwając szuflady. Na każdym kubiku umieszczony jest iPad, na którym przeczytamy szczegółowe informacje o konkretnej próbce podłogi.
Salon RuckZuck jako pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce wyznacza kierunek, w którym powinny podążać salony oferujące wykończenia wnętrz. Multimedia i możliwość wizualizacji wnętrza to przyszłość branży. Z kolei wystrój i aranżacja salonu to najlepsza wizytówka oferowanych produktów, za czym stoi pracownia architektoniczna 81.WAW.PL.

One comment

Skomentuj Marta Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.